Huset

Huset var fint men betydligt mindre än vi trodde. Dessutom var det lite fuktproblem under huset och en mikrobiell tillväxt på vinden. Dessutom rörde sig kåken rejält för det var sprickor i tapeterna i varje hörn. Badrummet var väldigt fräscht men fuskgjort. De hade inte bytt golvbrunn i samband med renoveringen så man vet ju inte hur tätat det är. Huset blir alltså inget för oss. Men annars var det ju ganska mysigt. Fint med kakelugn mitt i vardagsrummet. Lite annorlunda.

Men.. vi har sett ett nytt hus som är av intresse. Vi ska kontakta mäklaren och se om vi kan få komma och kika på det. Det såg verkligen kanonfräscht ut på bilderna. Två badrum som båda är nyrenoverade och superfräscha. Ligger kanske inte riktigt som jag vill men ändå rätt okej. Ska bli spännande.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej Dottra!



Jag skrev kommenater på förra husbesöket med fick inga svar tillbaka. Vart ska ni nu då?



Kram Mamma

2009-04-19 @ 18:39:10
Postat av: Linda

jadu mamma.. då blir det inget hus på väldigt länge om jag ska spara ihop till det..

2009-04-20 @ 22:16:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0