Världens goaste kille..

.. det är min kille det! Så omtänksam och snäll precis hela tiden. Nu när han varit borta i fjällen kom han hem med en ask med ett halsband och örhängen från snö of sweden bara sådär. Är det inte gulligt så säg. Han gav det för att han tycker att jag är  (Citat) "så underbar och vacker" och att jag varit så snäll som bakat å städat och gjort tårta och grejat inför hans födelsedag, fast att jag jobbat hela helgen.

Det är så härligt när folk visar uppskattning för det man gör. För trots allt så är man ingen supermänniska. Fast många gånger önskar man att man vore det. Dygnet har bara 24 timmar och mer än så går inte att trolla fram. Så tack älskling för att du ser vad jag gör. =)

Måste få fortsätta lyfta min älskling när jag ändå är igång. Det är nämligen så att Thomas är den enda kille jag känner som aldrig nånsin bråkat eller höjt rösten någonsin. (Iaf på sina äldre dar, jag vet inte hur han var som tonåring). Han har ett tålamod som är få förunnat och är så himla genomsnäll och go. Jag måste nog få säga att jag är världens lyckligaste tjej som har fått denna man att dela mitt liv med.

Fler underbara egenskaper hos denna man:

* Älskar att shoppa (wiihooo, en väninna och pojkvän i samma förpackning, kan det bli bättre?)
* Säger säkert 25 ggr / dag hur mycket han älskar mig och hur vacker jag är (fast att jag är riktigt jävla ful ibland)
* Kommer med små överraskningar väldigt ofta (för ofta tycker hans mamma!) (?kan det bli för ofta?) =)
* Rolig (fast ibland blir det farfarsskämt men dom står jag ut med)
* Aldrig nånsin arg på mig !någonsin!
* Älskar Min familj.
* Unnar mig alltid att hitta på saker tillsammans med mina kompisar.
* Aldrig svartsjuk.
* Unnar mig alltid att köpa det jag vill. Tycker aldrig att en till handväska eller ett till par skor är för mycket. (Eller det kanske han tycker men han säger det inte iaf, så jag behöver aldrig ha dåligt samvete. hihi.. )
* Social
* Ställer alltid upp
* Snygg och..
* UNDERBAR!!

Så är det älskling. DU är en fantastisk människa och jag Älskar dig så himla mycket. Tack för att du är så underbar och alltid så himla snäll. Pusss

                                              

Kommentarer
Postat av: frida

Det där var inga dålig lovord Linda! Bra att Thompa håller nivån högt, så andra män kan ta efter. Men vem är blondinen på bilden =) Länge sen man såg ett blont hårstrå på Thopmas huvud nu!

2009-04-07 @ 16:34:59
Postat av: Linda

nej han är ju underbar. =) Ja, det är några år sen den bilden togs men lite roligt.. han är så fin på det kortet.

2009-04-07 @ 16:54:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0