Helgen

Lördagen startade tidigt.. med en katt som lever rövare kan man inte sova länge. Så upp och hoppa och ut och klippa gräsmattan (skall erkänna att det var första gången jag klippte en gräsmatta:) ). Efter det tyckte vi att bilen behövde sig en tvätt så då tvättade vi den, både utvändigt och invändigt. =) Jag plockade också in lite krusbär. Har lovat Thomas mormor 3 liter, så dom är nu  plockade iaf. Ska ta och plocka in alla röd- och svartvinbär också å koka saft.. är ju så himla gott. Det blev också en sväng till marknaden (selångers) och lite gott bröd inhandlat. Sen kom Stoffe och Frida på lite grillning och övernattning. Härlig dag.

Söndagen vaknade vi av en stor duns. Vår  kära kissemirr skulle jaga några flugor i fönstret och lyckades riva ner en blomkruka som gick i tusen bitar. grrr..  Tjusningen med djur. Det var dessutom de krukorna som jag fått i present av mamma och pappa nu när jag fyllde år.  Hmm..
Men morgonen vände snabbt till det bättre för när vi klev upp hade Fridis dukat upp lite frukost till oss alla. Inte illa. =) Efter frukost och massa prat vid köksbordet for vi en sväng till birsta. Blev några inköp även denna gång. Men Thomas betalade allt så då gör det inte lika mycket ;-)

Detta blev det:
                                    
                                    Trosor i Thompasmak. =)

                                     
                                     Snygga "skön"byxor från HM. 299 kr

                                    
                                     Nec. utrullningsbar. Fynd: 69 kr ord pris 189 kr från GRANIT

                                     
                                    Kaffemuggar från Boom 10 st à 9 kr styck (riktigt fynd)

                                  
                                  Åsså bjuder jag på en liten bebisbild. :-)


Kommentarer
Postat av: Stina

Ja, jag förstod nästan att det var samma. Jag tyckte det var fint att den var så hög...!:) Det är nog en riktig liten bäbis-katt den där Skorpan=) Så busig som han är!

2009-08-16 @ 20:23:59
URL: http://omstina.blogg.se/
Postat av: Anonym

Krukan som Skorpis rev ner, finns att köpa på Norells om du vill ha en likadan.

Kram mamma :)

2009-08-17 @ 04:49:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0