Mys och militärer..

..så kan man samanfatta den här helgen! Har haft det himla trevligt. I fredags var jag hos Malin Wiik och umgicks med henne och Johanna och pratade en massa strunt! Hade supertrevligt. Blev bjuden på jättegod mat också. 
I lördags var jag på fen fest med klädkod "armén". Var dock lite svårt att få till armystyle när man inte äger ett enda plagg i den bemärkelsen men jag gjorde mitt bästa och så här såg jag ut: 

                                               

Trevligt var det iaf. Och trött var jag dan efter. Ögonen slog inte upp förrän kl hade slagit 12.30. Då blev det en kebabrulle till frukost. Nyttigt va? Sen satt jag och Thompa och myste i solen. Vi tog också en liten promenix ner till vattnet och satte oss på en sten och tittade på vågorna. Närmare kvällskvisten kom Britta och Ulf upp på lite kaffe och nybakda bullar.

                                              

Kommentarer
Postat av: sara

Tjena tjejen! vet inte riktigt hur jag hamnade på din sida, men tyckte väl att det var ett bakant ansikte! hoppas allt är bra med er! kram,kram

2009-08-24 @ 19:38:49
URL: http://harahia.blogspot.com
Postat av: sara

hej igen! tack för komentaren om bloggen! :-) har bytt ett antal gånger, tycker om att göra olika blogg designer! Väntar nu på lite bilder av dig på huset! är ju nyfiken! kram,kram

2009-08-30 @ 16:00:58
URL: http://harahia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0