Några bilder..

                                  

                                

Hur vacker är inte den här orkidéen? Jag älskar den. Och det är tredje gången den blommar. Var rädd att den inte skulle palla flytten men peppar peppar, det gjorde den. =)

Vi har satt upp vår "Iilla" tv i sovrummet mitt mellan fönstren. Fanns inte riktigt någon annanstans att sätta den på. Men då var vi tvungen att hitta något nedanför som dolde alla sladdar och sånt och vi har funderat på vad som skulle funka eftersom det är så smalt.. så igår var Thomas på birsta och hittade denna fina vägghylla på Boom. Sen har han suttit och borrat och sågat och donat hela kvällen för att få till det. Och så här fint blev det:

                                 

Sladdgömman i aluminium hittade vi på mediamarkt. Blommorna i fönstret fick jag i present av mamma och pappa när jag fyllde år. =)

Här är en liten bild på vår övervåning, tv möbeln är ett av våra senaste inköp också. Det fanns inte så långa bänkar som vi ville ha någonstans så vi satte ihop tre stycken. Det gäller å ha lite fantasi. =) 

                                   


Kommentarer
Postat av: Stina

Den där övervåningen hade man kunnat bosätta sig på!!=))

2009-08-01 @ 13:13:34
URL: http://omstina.blogg.se/
Postat av: frida

Fint det blev i sovrummet. Blev kanon med fransgardinerna!

2009-08-02 @ 12:26:01
Postat av: Anonym

Ja övervåningen är underbar. Ni får gärna bosätta er här. ;) Dörren står alltid öppen för er! =)

2009-08-03 @ 23:10:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0