Dans

Har precis kommit hem efter dans på logen. =) Började kvällen med en god middag: "Inbakad fläskfilé a là Linda"  med ett gott rött vin till, tillsammans med Sara. Mycket skitsnack blev det sen begav vi oss ned till parken på dans. Det var skoj att få svänga sina lurviga (eller hur är det man brukar säga) . Har dock kommit på att gå ut och dansa inte riktigt är så där sketakul... inte hela tiden iaf.  Man får dansa med så många sluskisar som man helst skulle slippa vara i närheten av och dessutom bli nersvettad av deras genomsura tröjor. Men.. att DANSA är verkligen så himla kul när man får dansa med alla otroligt duktiga dansare. Då är det så kul så det går inte att beskriva. Tack för alla roliga danser grabbar. Freddan rockar järnet. Tråkigt att det bara blev en dans (eller fyra på raken var det iofs) =)
Trött blev vi iaf. Både jag och Sara. Så vi blev inte kvar till stängning. Tolv kom hjärtat och hämtade upp oss. Så nu ligger jag i sängen och myser efter en lång, varm, skön dusch.

Är nån hemsk film på tv som hjärtat får så lov att stänga av. Inget för mig! Näee.. nu blir det lite mys med Thompa sen:  God natt!

Kommentarer
Postat av: frida

Vad är det jag hör, fanns det svettiga snubbar på dansgolvet=)

2009-02-22 @ 11:07:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0