en bekännelse..

...kommer i detta inlägg att göra en bekännelse.. det  är en ganska läskig bekännelse! Har upptäckt det för andra gången nu.. på en annan plats än tidigare..  vilket har gjort mig riktigt säker på att nu går det bara utför. Jag trodde inte det var möjligt.. inte nu.. inte ännu.. men det har hänt och det är inget som går att få tillbaka. Håll i er nu för detta är inte roligt! Jag varnar känsliga läsare att titta bort. Det är nämligen så här:  Jag har förlorat pigment i tre av mina hårtsäckar på huvudet! Och för er som inte förstår, betyder det alltså att jag har fått grått hår. GRÅTT hår! Tre stycken och jag har inte ens fyllt 25! Kan dock berätta att dessa gråa hårstrån finns inte längre kvar på mitt huvud. Dom rök lika fort som jag hittade dom. =) Mina kära kompis Malin som för övrigt också är min frisör var den som hittade de första. Vi satt och hade så trevligt medans hon friserade till mig tills hon plötligt utbrast: " OJ! LINDA! " Åsså rök det ett hårstrå från bakre delen av skallen. "Aj jäklar" sa jag. Sen hade jag ett grått hårstrå upptryckt i fejset. Ett grått, tjockt, helt annan kvalitet än mitt andra hår så jag kunde först inte tro min ögon. Sen efter en sisådär 2 sekunder hittade hon ett till. Jag skrek: "Nej inge mera! Pallar inte. Ta bort! " Men hon hittade inga fler. 'Poohh'. Men så har det gått några månader sen klippningen och häromdagen när jag stod och gjorde mig i ordning inför jobbet, står det ett strå rakt upp på skallen och det hörde inte hemma bland mitt hår. Nääe.. Tänkte först jäklar vilken utväxt. Har jag så ljust hår. MEN, det var ju bara ett hårstrå. Kikade lite närmare och mycket riktigt. Ännu ett grått hårstrå. Ahhhhhh..

Så Vuxenpoäng.. det kammar jag in iaf!

Köpte en hårfärg igår. En mörk. Jag gillar mörkt. Tog en som täcker grått hår till 100% ifall det skulle gömma sig ett till nånstans. hahaha. Dessutom köpte jag en ny hårprodukt. Har hört att den ska vara så bra. OSIS+ Dust it. Dom hade extrapris på trudes, 119 kr så jag slog till. Ska vara 'outstanding' för volymen så vi får väl se.


Kommentarer
Postat av: Angelica

Hej tjejen! Hoppas allt är bra, va kul att du jobbar på Flash. Jag shoppar där ofta både jag och min mamma. Verkligen oupptäckt kedja :)



Här är Louise blogg om du har missat den å lilla Adam http://louisecaroline.blogg.se/



Stor kram/ Angelica

2009-02-24 @ 19:13:04
URL: http://welovemaximus.blogg.se/
Postat av: frida

Vilken läskig historia. Ja det kan man verkligen kalla vuxenpoäng=) Stina brukar prat om "Dust it" om att det ger bra med volym, såg att det hade specialpris på trudes. Testa den imorn så jag får se om det fungerar! kramis

2009-02-24 @ 22:46:57
Postat av: johanna

Hej bruden! Vet du? Min syster har hittat gråa strån på mig också, haha. Uäääh! Vi är gamla nu Linda...nu kan vi inte längre kuta runt på berget i Skedlo o leka olika lekar ;-) Kram

2009-02-25 @ 11:09:57
URL: http://johannawistrom.blogg.se/
Postat av: Louise Caroline

Har du kikat in på min blogg utan att kommentera va?! Din lilla smygis. ;)



Katastrof med grått hår förresten! :O Förstår precis hur du känner för jag har nämligen lyckats hitta ett brunt hårstå i min kalufs en gång!

Hur är läget annars?



Kram

2009-02-26 @ 21:36:04
URL: http://louisecaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0