måndag..

Idag lunchade jag med Malin och Sandra på Waynes. En smarrig sallad med kyckling och fetaost blev det. Slutade från jobbet kl 18.00 sen blev den en tripp upp till  Mediamarkt där hjärtat väntade. Han skulle visa en cd-spelare som han vill ha till jobbet men det slutade med att han stod och dreglade på nå' "värsting-tv-apparater". Inte ovanligt.

Klockan blev sent innan vi kom från birsta så vi blev hungriga och svängde in på MAX-driven och köpte med oss varsitt hamburgermål. Huvvaligen.. på en måndag. SÅ då blev det en kvällsprommis vid 21.00. Tvingade med mig hjärtat ut och såå skönt det var.

På alla hjärtans dag blev jag så gulligt överraskad av min älskling. Han brukar vara dålig på att hålla sig när han ska överraska mig med nåt så jag brukar alltid veta vad jag ska få, men den här gången höll han verkligen på hemligheten. Blev så överraskad. På morgonen när jag klev upp låg ett paket på köksbordet med en sött kort brevid. I paketet låg ett otroligt fint smycke. Märket är Fossil. Gå gärna in och kika på http://stjarnurmakarna.se/fossil. Dom har mycket snygga smycken och smyckena är i stål. Det är kanon. Smyckena håller sig jättefint och man slipper putsa, som man måste med silver. Jag blev JÄTTEGLAD. Har väldigt många långa halsband och har verkligen velat haft ett kort, lite tjockare halsband som fyller ut i halsen lite när man har en V-ringad tröja eller liknande. Han prickade så rätt utan att veta om det. Min älskling. Puss på dig. Här kommer ett kort på det tjusiga:



Sen måste jag bara passa på att lägga upp en bild på ett fynd från veromoda. Har kollat på den flera gånger men har inte slagit till.. så en dag var det rea och en 100-lapp slutade det på, det kan man kalla kap! :



Nu är klockan 00:35 så det är dags att slå igen ögonen. Tur man är ledig imorgon så man kan sova ut. Natti natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0