då var det torsdag och snart helg..

Tog en promenad i morse. Skönt väder och lite lagom jobbigt. Sen var det jobb ända till kl 20.15. Trött blir man när det är lugnt i butiken. Men roligt ändå när man har så fina, trevliga kunder. =)

Nu är det handbolls VM hemma i vardagsrummet. Själv är jag inte ett dugg intresserad men det finns andra i familjen som är det. Min kära sambo tex. Jag själv sitter å stirrar på datorn och dricker en god cider, wasabi+lemon. mums. Har lite sms- kontakt med min kära kompis Malin angående helgen. Blir utgång för tjejerna (jag och Malin alltså) och det är första gången på länge så det ska bli roligt. Vi ska göra premiär  för Malin på oscar. Hon har nämligen nyligen fyllt 23 lillgumman. Skoj.

Nu ska jag kika på lite bilar. Thomas och jag har tröttnat på vår gamla audi och funderar på en svart V50 ist. Ska snygga till sidan när jag lärt mig hur man gör och lägga upp lite bilder också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0