Då var gatufesten över..

..och huvudvärken är på plats. Klockan har nu slagit 16.49 och förr eller senare måste man ju kliva upp. :-)
För oss (Mig och Thompa), blev det bara två dagar på g-festen, onsdag och lördag. Himla skönt faktiskt, vi brukar ju alltid gå tre dagar men i år var det många faktorer som gjorde att vi valde att bara betala för en dag. Och det gjorde vi rätt i. Det blev en krogenvistelse i fredags ist, Oscar 30+! =D Sjuukt mycket folk och riktigt skoj.

Lördagen började vi på stan med kläder som inte längre passar i detta iskalla vinterland. Drog på mig ett var korta shorts och ett linne eftersom man numera tror att man bor i grekland eller ngt, men den idyllen försvann snabbt när helt plötsligt inlandsisen drog in över sundsvall. Burr vad jag frös. Det blev ett karusellåk med lilla söta Nicole iaf och det var skojs. Men det var hon som fick hålla mig i handen och inte tvärtom som kanske eg var tanken. :P
Efter några timmars strapatsande på stan åkte vi upp till Stoffe och Frida och där blev det party så det stog härliga av.
Bilder kommer snart, kameran är fortfarande kvar hos herrskapet. 
Väl nere på gatufesten blev det mest  ståendes i daltonstältet, men också lite dansande till Thomas Ledin. God mat fick vi också på slutet och sen var kvällen över. Många hundralappar senare med andra ord.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0