Kalas kalas kalas!

Igår var det kalas hela dagen. Jätte trevligt med mååånga fina människor och måååånga fina presenter! Tack allihopa!

En till stor nyhet är att vi var bort till arken igår. Dom hade adoptionsdag för en massa söta små kissemissar. Och man kunde ju inte låta bli. Så det blev en liten skorpan för oss. Han var den enda vuxna katten. Jätteståtlig och snäll. Tycker så synd om dom stackarna som ingen vill ha. Jag förstår inte hur man bara kan skita i sina djur. Världens under. =)
Så då blev man kattägare. Jag hoppas det kommer att gå bra. Han är ca 2 år, dom vet ju inte riktigt men han har så pass fina tänder så dom antar det. Tyvärr fick vi inte ta honom på en gång för han hade en besvärlig öroninflammation så han måste bli frisk först! Men om nån vecka blir det väl. Öronmärkt, avmaskad, vaccinerad och kastrerad kommer han till oss. Och frisk. Så det känns ju jätte bra!
Välkommen till oss lilla skorpan! ;-)

Idag är det finfint väder ute. Då blir det en tvättning och en hängning ute. Gud så härligt! Måste klippa gräsmattan också + sätta upp den nya antennen vi fick av mina kära i inflyttningspresent (mamma, pappa, stoffe, frida och lilly).
Sen hade vi tänkt städa ur lägenheten idag men är nog för fint väder för det tror jag..

Kameran är ännu inte uppackad men det kommer bilder så fort jag hittat den. Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0