hektisk vecka..

Herregud vad mycket som har hänt den här veckan! 
I måndags sålde vi vår lägenhet.. Jippi! En sten som lossnade från bröstet! Dessutom var jag var på¨vårdcentralen och kollade upp min fot (dock inget svar på vad det var men ska dit igen). Har så fruktansvärt ont under yttre fotknölen på vänster fot och är alldeles svullen. Har gått så i fem veckor nu men det blir inte bättre... Sjukgymnasten trodde att jag fått ngn skada på nå ligament och senan som går under fotknölen men han visste inte säkert, så jag fick en ny tid men avbokade den och ska boka en tid hos en läkare ist.

I tisdags var vi hos Peter och Angelica och umgicks lite.. .. ;-)

I onsdags var jag och Thomas hundvakt åt Sally, Thomas pappas hund. Full fart på den jycken också. Åsså var vi och hälsade på i vårt hus igen... vi har ju lite abstinens på att få flytta in nu!  :D

I torsdags och fredags var jag på studentfiranden hos mina släktingar Jessica och Jonathan.

Lördagen var också fullbokad. Började dagen med att åka på birsta för att hitta en present åt min kära bror och en blomma åt min kära morbror. Vi var nämligen bjudna på middag hos morbror Thomas men också på kalas hos Stoffelito. Så då blev det först Thomas sen Stoffe. =) Heeela dagen lång.

Söndag träffade jag Fia på birsta.. såååå längesen sist så det var superskoj. blev också en heldag. Sen var vi bjudna till Madde och Mattias till deras fina hus. Alldeles nytt och fräsht. Jättefint hade dom! Och gott fika blev det också.. mums mums..

Nu är det ny vecka och lika fullbokad är denna. Badrummet ska ju renoveras nu så  idag har Thomas slitit ut allt som går att slita ut för att underlätta för hantverkarna som kommer imorgon. Duktig har han varit min kärlek. Jag hoppas att det kommer att gå fort allting för det är inte såå roligt att inte ha ngt badrum...

Time to sleep..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0