Mycket kalasande!

Igår var vi på 25-års fest hos Stina. Mycket trevligt. Hade tyvärr ingen kamera med mig så kan inte lägga upp nå bilder, men kika gärna in på Stinas blogg så får ni se lite bilder där. (omstina.blogg.se).
Kvällen avslutades på oscar i vanlig ordning och sen blev det taxi hem.

Nu till veckan är alla dagar utom söndag planerad. Dels är det två studentfiranden som ska "gås" på. Ena är Jessicas (kusin) och andra är Jonathans (kusins barn). Måndag ska jag kika upp vad som hänt med min fot. Har sjukt ont i den och har haft det i 4 veckor nu.. snart 5. Hoppas jag får ngt svar på det och att det inte är allt för allvarligt för jag har inte råd att vara borta från jobbet.

Nu ska jag slå igen ögonen för imorgon blir det tidigt igen. 05.00 ringer klockan. God natt.

Kommentarer
Postat av: Stina

Nu ligger mitt pannacotta-recept på bloggen=)

2009-06-09 @ 16:46:16
URL: http://omstina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0