bloggtorka

Ledsen alla mina "Lindasblogg-älskare" för att jag inte uppdaterat särskilt bra senaste tiden. Har ett hektiskt liv så har liksom inte hunnit med mig. Håller ju bla på att göra karriär så ....

Kan ju då tala om att jag börjat jobba åt landstinget igen. Har där en högt uppsatt position med ett enormt ansvar där jag ser till att alla prover och viktiga brev kommer fram dit dom ska. =) Har under dessa två veckor utvecklats enormt mycket. Har dels lärt mig köra liten lastbil vilket jag trodde jag aldrig skulle klara av, men jäklar vad duktig jag är! Ni ska se backningarna jag gör mot lastbryggorna. WOW säger jag bara! Är ärligt talat riktigt impad över mig själv. =) Å större muskler har jag också utvecklat. Matvagnarna som jag kör upp och nedför och in i lastbilen är jäkligt tunga och shit vad stark jag kommer att bli.

Nä men ärligt talat. Högt uppsatt position och hela den biten kan ni ju stryka men resten är sant. Och jävligt roligt är det iaf! Och det är ju liksom det som är huvudsaken. man kan ju lugnt säga att det ger en hel del skit under naglarna och klackskorna, dom är bara att lägga på hyllan. Hudterapeut/post och budbilsförare är liksom rätt skillda arbeten men "lika glad är jag för det, men gladast är nog räven" raj da ta datta da ta datta datta da! .

Annars händer ju rätt mycket annat i mitt liv också. Den största händelsen är nog att vi har köpt ett hus. Längtar sååå himla mycket till inflyttningen så jag dör. Måste dock bara få lägenheten såld så vi inte står där.. men det ska väl gå bra. Den är ju jäkligt fin och lilgger i ett lugnt och skönt och bra område så det är ju bara dumt om man inte slår till! Alla som är intresserad är välkommen att höra av sig!

Förra lördagen var vi på både kalas och fest hos min hjärtevän och svägerska Frida. Var riktigt trevligt! Lägger upp lite bilder på festen när jag kommer hem. Är hos mina kära mor och far just nu så har ingen tillgång till korten här. Men lite kort från kalaset kommer iaf här:

                         

Vacker Frida 25 år! 

                           

Tårtan var lika smarrig som alltid.. tog slut direkt! =) 

                         

Frida öpnnar presenter. Dessa fick hon av oss: vit kajalpenna, kort svart jacka och klistertext att sätta på väggen. 

                         

                         

Muffinsboken var från någon annan. (Majri tror jag)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0