Filmkväll..

Igår hyrde vi några filmer jag och Thomas och bjöd ner herrskapet på klippgatan att joina oss. Tyvärr var det de sämsta filmer jag har sett någonsin. Så onödigt bortkastade pengar! blää.. Den värsta filmen var pineapple express. Fy sjutton vad dålig den var. "Skrik och skrik och skrik" summerar jag den filmen med.
Vi har dock en film kvar att se "Die welle" så jag hoppas den är något, annars var detta det sämsta jag någonsin lagt pengarna på. Den filmen blev vi rekommmenderade av en gammal klasskompis som jag träffade nere på videoteket, Markus (som jag för övrigt knappt kände igen), så vi hoppas att han har god smak.

Nu ska vi åka ut till Njurunda. Det är underbart väder och min själ behöver lite sol. Adjö.

Kommentarer
Postat av: Malin

HEEEEJ! Skojja...de va hur länge sen som helst ! =( De är ialf bra me mig, hur är de själv ?!?! Bor du i stan el ? Sist ja hörde ngt från dig bodde du väl i Sthlm el ngt ?! Sköt om dig Kram Kram

2009-05-25 @ 01:45:01
URL: http://malinxsvedin.blogg.se/malin
Postat av: Elle

Vad tyckte ni om filmen? :)

den är ju hur bra som helst, verkligen budskap med i handlingen.

2009-05-27 @ 16:16:34
URL: http://runawaytrainnevergoingback.blogg.se/
Postat av: Linda

vi hann tyvärr inte se filmen.. =( så vi får nog ta och hyra om den en annan gång..

2009-06-01 @ 22:02:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0