Söta grannar

Vad det är härligt är det med med söta grannar. Chefen på butiken mitt emot kom över idag strax innan jag slutade och gav mig en liten bakelse som en liten uppmuntran och för att "jag varit en så gullig granne" (butiksgranne alltså). Så himla fint så att man fick en tår i ögat. Tack för det.

Fick höra en rolig fras idag som var helt rätt: "om det inte vore för alla idioter skulle allt vara så mycket bättre" och så rätt det är!

Sen måste jag också berätta att vi kommer att slå till på ett HUS! =) På torsdag blir det deffinitivt. Sååå spännande och galet. Men jag har lite ångest, en sorts skräckblandad förtjusning, helt underbart men samtidigt ett stort steg in i det vuxna livet. Men det kommer att gå bra. Har längtat så länge efter ett hus och nu tar vi helt enkelt en liten sidoväg från min plan av mitt liv. Varför ska allt vara så perfekt för? Nej, man måste våga för att vinna ( eller hur är det man säger). Åhhhh vad spännande!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0