Sjuukis.. =(

Tror att svininfluensan har anlännt till mitt hus. Hostig, snorig, febrig och slemmig. Urs vad jobbigt. Sen har jag fruktansvärt ont i min handled.. vad kan det vara.. kan inte stödja mig på den över huvud taget??!! Skumt! Kan inte minnas att jag gjort illa den. 

Förutom det så ligger världens sötaste och mysigaste katt här brevid mig just nu.. Är så glad att vi "tog reda" på denna lilla söta varelse. Både han och vi blev kanonnöjda. =) Han verkar verkligen trivas som fisken i vattnet hos oss så det känns ju jätte roligt! Söööötis!!!

Jag skulle såå gärna vilja ha ett jobb nu.. där jag trivs bra och tjänar bra. Hur mycket är det att begära?.  Det är såå himla många som är less på sina jobb så då kan väl jag få komma dit ist! ;) Mitt drömjobb är 7-16, inga helger, ett jobb som stannar på jobbet och inte följer med hem (haft för många såna), skaplig lön och härliga arbetskamrater. Give it to me!


Kommentarer
Postat av: Stina

Dom säger att det kan kännas som att man har ryggskott när man har svininfluensan så det kan säkert vara ont i handleden också;)

2009-09-28 @ 14:08:24
URL: http://omstina.blogg.se/
Postat av: Linda

haha.. ja det kanske är så.. har ont i båda handlederna nu och nacken.. men icke ryggen

2009-09-29 @ 12:09:21
Postat av: Malin

Krya på dig!! Kram Kram

2009-09-30 @ 07:52:47
URL: http://malinheldeby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0