Lärt mig sticka!

Idag började jag 9.45.. chefen skickade ett sms på morgonen och frågade om jag kunde komma lite tidigare så det blev en snabb powerwalk till jobbet. Dagen började bra med riktigt trevliga och skojfriska kunder och sen fick vi massa varor så då hade vi att göra. =) Skoj skoj. =) Jobbade till 19.15 sen bar det iväg ut till alnön till Thomas mamma och Janne. Där blev vi bjuden på supergod mat och klappgröt till efterrätt. mums mums. Efter det kikade vi på gamla kort på Thomas mfl. åsså lärde Sigbritt mig att sticka. =) Hihi. Ska knäppa ett kort på mitt lilla mästervärk så ni ser vad duktig jag är. haha. Hundarna var lika gulliga som vanligt också.
Imorgon blir det ett 11-19.15 pass sen ska jag hem och fixa lite bryn. =) Dagen därpå blir det en sväng till Sthlm över dagen. Ska fira min kära bror som tar sin polisexamen. Grattis brollan! Helgen är också ganska fullspikad så turjag är ledig. Nu måste jag nog sova så jag orkar med morgondagen. Må så gott! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0