Midsommar

Midsommar spenderades hemma hos oss. Vi blev ett gäng på 10 pers. Riktigt trevligt var det. Kl 12.00 dök de första upp och vi dukade upp till sill lunch. =) ( Det fanns även pajer för oss om inte gillar sill ) Vädret var inte kanon men vi hade sol under lunchen iaf. Efter lunchen tog vi oss lite kaffe och tårta för dom som ville ha. Då dök även Hasse o Ako upp. =) Vi började spela kubb men lagom till det kom regnet.. =( Jag hade ju tänkt att vi tjejer skulle ta en prommis och plocka midommarblomster och göra kransar men det blev icke så.
Sen hade vi lekturnering med luftgevärsskjutning, pilkastning och lite andra roliga lekar. Jag och Glenn var ett lag vi vann SÅKLART!! haha
Sen blev det grillning. Mumsigt värre. Kvällen avslutades med litre ost och kex och snarra. Blandat med lite dans. =) Bjuder på några bilder:

Glenn, Malin och Danne



Skorpan trodde han var en bebis:



Kubbturnering:


 
Thomas laddar byssen:



Malin briljerar:



..på flera vis:



Magnus:



Jag:



En annan lek, Jossan in action:



Malin har full fokus:



Jossan också:



Åsså jag och Glenn:



Frida kämpar på:



Å Danne också:



Åsså lite mys bilder

Glenn, Maria och Wilma:



Jag och Wilma:



Magnus och Skorpan:



En bra dag!! =)

Idag har varit stora slappardagen. Har ätit nu i två dagar så det står ut genom öronen på mig. Har tryckt i mig godis, chips, krokar, mera godis och mer krokar. Känner mig som en stooooor ploffs just nu. Uff. Men imorn blir det skärpning igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0