-1,4 kg =)

Trodde det absolut inte men jag hade gått ner 1,4 kg till den här veckan (på 2 veckor iofs). Det roliga var att när jag vägde mig stod vågen på 66,6 kg och dessutom har jag nu gått ner totalt 6,6 kg. Jäkligt många 6:or måste jag ju säga.. haha. Thomas har gått ner 10 kg han den lilla rackarn! =) Duktiga vi e.
Men jag kan ju bara påstå att det absolut inte är några som helst konstigheter. Vi äter allt. Jag åt ett halvt kg godis själv i fredags, massa chips och gotta i lördags och kakor och grejer i söndags å ändå går man ner. Vad är det för konst då? =) Skönt är det iaf. Att det går neråt alltså.

Tog en långprommis idag. Gick till stan. Tog ca 1 h och 45 min. Skönt. Men det känns i benen. Så jäkla härligt att snön nästan är borta på vägarna och att det är plusgrader ute. I like. Vårkänslor. JA! Underbart!

Kommentarer
Postat av: Malin

Duktig du är vännen =)

2010-03-09 @ 20:48:18
URL: http://malinxsvedin.blogg.se/
Postat av: frida

Härligt! Det bara rasar av kilon för er. Viktväktarna "äger" =)

2010-03-13 @ 14:12:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0