Hjärtat

Mitt hjärta är verkligen världens underbaraste. Han tänker på mig jämt. Förra veckan när vi satt och åt middag tar han fram en present sådär bara apropå ingenting. Hur gulligt som helst! Det var en klocka. Skitsnygg! Bra smak har han också. Sötisen.
Sen igår när vi åker hem så säger han att han varit på apoteket och köpt en smärtstillande salva till min fot eftersom jag har så ont i den nästan jämt. Sådär bara. Utan att jag bett om det eller ens nämnt något. Hade inte ens i tanken på att man kunde använda en sån. Han är så himla omtänksam. Älskar dig för det hjärtat!


Kommentarer
Postat av: Stina

Vad SMAL Thomas har blivit! Viktväktarna is the shit verkar det som;)

2010-03-09 @ 08:57:56
URL: http://omstina.blogg.se/
Postat av: Anonym

hihi.. ja det är verkligen bra. Han har droppat 8 kg (kanske 9 kg idag vi får se!?) Men det här är faktiskt innan vi började. För datorn stod mot fönstret så det var innan vi möblerade om i gästrummet.

2010-03-09 @ 11:42:11
Postat av: Stina

Jasså är det? Det kanske bara var en bra vinkel då;)

2010-03-10 @ 08:16:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0