Inköp trots köpstopp! (?)

När älsklingen kom hem efter jobbet åt vi först lite blodpudding sen tog vi oss en tripp till Birsta i brist på annat att göra. Det dumma när man åker till birsta är att man hittar så mycket man vill köpa heela tiden! Trots att jag har sagt att det inte blir nå mer nu innan löning så blev det det ändå.. hm.. typskt! Men fint och nödvändigt var det alltihopa! Spec Twixpåsarna!! (?)

En ny blomma till finrummet (hoppas på bättre tur med denna!):



Två evighetsblommor:



Lite väggdekoration (för att dölja den skadade tapeten som jag inte klarade av att se nå längre! Blev ju faktiskt rätt fint!):



Vi passade också på att piffa till tv-bänken i samma veva:



Åsså köpte vi även 2 små söta ramar att ha på varsin sida av sängen med kort på varandra (ifall vi måste ligga åt det andra hållet så kan vi se på varadra ändå! haha)



Jag köpte också ett ritbord på Ikea. Har inte tagit något kort på det dock. Men det kostade 10 kr (rena rama fyndet) och jag tänkte att jag kunde ha det när jag pysslar och knåpar med min scrapbooking! =)

En mycket angenäm kväll med andra ord! =)

Nästa check på listan är nya utomhusmöbler, krukor, blommor, förvaringspresenning och en spalje!
Låt pengarna rulla! =((


Kommentarer
Postat av: frida

Vi håller tummarna för den nya växten! Den förra verkar bara må bra hos Sundsbruks pizzeria! Det måste vara pizzalukten som gör att den trivs och inte våra ogröna fingrar =)

2010-05-24 @ 17:44:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0