Till Wenke

Här kommer några bilder på huset (till dig Wenke):



På vänster sida ska vi bygga en ny altan. Det var en där men Thomas rev bort den i tron om att vi skulle hinna bygga en ny den här sommaren men det gjorde vi inte så det får bli till våren ist.



Åsså en från ena sidan: 



Bilderna är tagna idag. Syns det att jag krattade igår?? Lika mycket löv idag igen.

 



Svar till Wenke: Det är mer jobb med hus än lägenhet helt klart, men vi köpte ett hus som inte behövde så mycket renovering. Sen får allt ta sin tid. Man tar det man hinner med och vill prioritera. Det är sån himla frihet också. Att bara kunna gå ut och sätta sig på trappen när solen skiner är så himla härligt!

Måste lägga upp en bild på mina naglar också.. hehe.. Köpte två nya lack igår och nu ser jag ut som en reptil. hihi..


Kommentarer
Postat av: Angelica Nordstrand

Du köpte dem :D Av snyggt blev det. Lite sugen jag med :)

2010-09-23 @ 21:45:22
URL: http://mammaangiie.blogg.se/
Postat av: Wenke

Hej Linda! Tack för de fina bilderna! Ni har verkligen ett fint hus, jag vill också ha ;(. Hoppas det inte tar för lång tid att vänta på. GRATTIS till det nya jobbet. Hoppas att du får goda arbetskamrater och en snäll chef ;). Hälsningar från oss till er

2010-09-24 @ 22:58:39
Postat av: Wenke

...och det syns mycket att du krattade ;), hihi, låter som "skrattade", det kanske gjorde du också.

2010-09-24 @ 23:00:07
Postat av: Agge

Hej Linda! Vart får jag tag i det där lacket???

2010-11-07 @ 20:26:53
URL: http://angelicasagge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0