Julklappar

Idag har mamma och pappa och jag åkt runt överallt. Dom har handlat julklappar och presenter så det är nästan klart nu. Jag pekade även ut en julklapp som jag vill ha med mig till bebisträffen på fredag. Den blir kanon tycker ja. Hihi.

Vi åkte även till morbror Hans, Malin och Blenda. Jag fick en teckning av Blenda också köpte mamma och pappa hyllor av dom som jag ska ha i mitt rum! Kalas! 

Jag har haft en ganska rolig dag. Jag tror jag gillar att gå i affärer. Kommer nog blir en liten shoppingtjej när jag blir stor. ;)

Utvecklingsuppdatering:
Jag har nu upptäckt mina fötter. Vill gärna ta tag i dom så fort jag kan. Dessutom vill jag helst sitta upp nu för tiden. Man ser liksom mer då. Sitter faktiskt nästan själv (med lite stöd också förstås!). Tycker också fortfarande att mina händer är otroligt vackra. Studerar dem väldigt ofta. Jag har också börjat skratta. Riktigt skratta alltså! Med skrattiga ljud. När Frida var här i fredags och kom gåendes nerför trappan tyckte jag hon var så himla rolig så jag gapskrattade. Har aldrig skrattat så mycket!!! Tänk vad lättroad man är. :)

Dessutom har jag börjat rulla mera. Så fort mamma lägger mig på mage så rullar jag över till rygg. Och jag tycker det är jätte skojigt! :)
Jag tycker också om när mamma sjunger "En kul en natt natt natt". Då skrattar jag som bara den.

Natti natti.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0