Lucia och julafton

I tisdags var jag Lucia. Jag var så himla söt med min fina Luciakrona och mitt fina Lucialinne som jag fick av mamma. Vi lussade med babysången i Sköns församlingsgård. Det var roligt. Alla pensionärer såg så glada och lyckliga ut för att vi kom och sjöng, eller rättare sagt, såg söta ut för dom (sjöng det gjorde mammorna) . :)   
Låtsasfarmor var där och kollade på mig. =) Jag fick även ett paket av henne och farfar. För att det var min första Luciadag. :) En jättefin nalle var det i det paketet!! Vad snäll dom är! 

Snart är det Julafton. Det ska bli spännande! Har hört att man får massa julklappar då. Hihi. Hoppas jag får en gåbil. Tilda har en sån och verkar tycka den är superkul!! :)  

Idag är jag en gullunge:

 


Kommentarer
Postat av: Frida

Gullunge!

NI var säkert supersöta där i era lucialinnen :), kul med inlägg på bloggen, vi kollar och kollar varje dag vi :) Spännade med den där gåbilen, Greta har önska sig en gåvagn, bra att ha liksom.

Kram kram

2011-12-19 @ 10:13:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0