Bebisträff

Go'kväll!

Idag har jag haft en kanondag. Dagen började med en tur till Petra och Noel för bebisträff. Var så himla mysigt som vanligt. Mammorna tjattrade på som bara den och mumsade i sig massa gofika medans vi bäsar kikade på varandra, myste, skrattade och skrek om vartannat. :)
Jag fick en fin tröja med Hello Kitty på av Ronja. Hon är bra snäll den där Ronja. <3

Efter det fick jag och Noel åka vagn på stan för mamma och Petra ville shoppa loss. Jag sov faktiskt väldigt gott i vagnen så mamma kunde tom prova ett par byxor.

Pappa längtade efter oss när vi var borta. Jag blev jätte glad när jag kom hem för jag fick flera gosiga kramar åsså sjöng han fina låtar för mig. :)




Här sitter jag i min kusins bumbo. Vilken rolig uppfinning! :) I den kan man tom sitta innan man har lärt sig sitta.. :) Jag tyckte det var skojigt! Tänk om man fick ha en sån? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0