3 månader

Idag fyller jag 3 månader. Fick 2 nya pyjamaser och en mössa i present av mamma och pappa. Så här fin var den ena pyjamasen:

Från Kappahl:



Har även varit på kalas hos Thomas kusin Veronica. Så en massa gofika och smörgåstårta har jag fått idag också (fast i lösare, mjölkigare konsistens) ;)
Har pratat i telefonen för första ggn också med gammelmormor. Hon ringde och grattade mig. Jag tyckte det var lite konstigt att höra hennes röst utan att se henne men samtidigt lite småroligt.

Svar till Tilda också: "Ja, kusin, det tar nog inte lång tid innan vi tar våra första krypsteg heller. Jag såg din rullning på video. Vad duktig du är!!"


Kommentarer
Postat av: Greta

Nu vill jag ha en uppdatering om vad du gör på dagarna Alma. kram Greta

2011-11-03 @ 15:51:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0