Tröttis

Jag sover så bra nu. Nästan varje natt sover jag hela natten. I natt sov jag från kl 23.00 till 06.50. Sen blev jag hungrig och ville ha lite mat. Sen somnade jag om och sov till 10. Då ville jag ha mer mat. Sen somnade jag om igen och sov till 12. Värst vad trött jag var?

Idag har vi hälsat på mommo och moffa igen. Mysigt. :) Tilda, Frida och Stoffe var också där. Skojigt värre. Men dom har så varmt där så jag fick ligga utan kläder på en filt på bordet. Det var skönt tyckte jag.

Så här såg jag ut när jag for men fick byta body 2 ggr för jag bajade ner hela magen på den ena och kräktes ner både bodyn och den fina kräkisen på den andra.
Vad tokigt att jag kan baja så mycket ibland. Mamma fick tom ta tops i min navel för att få bort all baja. Hihi.



Kräkis: Kappahl
Body och byxor och strumpor: Arvegods från min kusin Ella



Min mamma tycker jag är världens vackraste! Hihi.


Kommentarer
Postat av: Frida

Sömntuta! En söt sömntuta är du allt. Vad bra att du sätter mamma och pappa i arbete med att bajsa jätte mycket, hihi.

2011-10-25 @ 21:53:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0