Leverpastejtjej!

Nu har jag lärt mig hur man lägger sig på mage från sittandes. Det är roligt och det går jättebra. Jag gjorde det första gången igår med kontroll och gör det hela tiden nu. Jag gör det försiktigt också så jag inte ramlar på näsan.

Nu ska jag snart få lite go'lunch sen ska vi promenixa till Signe och Kamilla från babysången. Spännande å se hur dom bor. Det är första gången vi hälsar på.

En dagsfärsk bild från morgonens leverpastejmackamums. Det är så roligt att äta själv nu. Har förstått nu att man måste tugga när det är bitar och det är ju kalaskul:






Kommentarer
Postat av: Pappa Thompa

Min lilla sötnos. Hon är så duktig vår lilla älskling. Saknar er där hemma. Puss puss

2012-04-16 @ 10:58:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0