I'm back! :)

 I'm back!
(Nu har jag visst lärt mig engelska också.. ;)

Det var ett tag sen jag uppdaterade nu och det beror på att mamma (som hjälper mig skriva) inte har haft tid. Det började när hon fick "virkfeber". Då tog hon varje ledigt tillfäller i akt att virka godsaker till mig. Nu har febern lagt sig lite, efter att hon gjort en dammsugare, ett ballerinakex, en marräng, en biskvi (eller macarone) och en prinsesstårta. Jag tyckte dock se att hon satt och gjorde en liten chokladboll också tidigare idag medans jag lekte med giraffen.

Nu har pappa fått jobb. Han jobbar på IT-avdelningen på Sundsvalls kommun. Der är första veckan och jag tycker nog allt att det är lite tomt hemma. Nu är det bara jag och mamsen som hänger om dagarna. Men det går bra ändå. (Han kommer ju hem på kvällarna som tur är).

I måndags kom Madde och Samuel och hälsade på. Det var jätteroligt. Samuel är allt en liten snygging om jag får säga det själv. :) Vi lekte lite på golvet och mammorna käkade lunch och drack kaffe.





I tisdags var jag på babysången. Det tycker jag också är jätteskoj! Det är så många barn att titta på också gillar jag när vi sjunger och dansar. Så här söt var jag då:



Ser ni vilken stooor tjej jag har blivit. Kan sitta själv. Åsså har jag kjol också, som stora tjejer har.

Idag har jag och mamma lekt hemma bara åsså har vi gått på en jättelång promenad. Nu sitter jag och leker med min nya leksak som mamma har köpt till mig.





 Hejdå!


Kommentarer
Postat av: Stina

Vad trevligt! Då kanske det är Thomas som svarar nästa gång jag ringer och har problem med datotn!:)

2012-02-10 @ 20:18:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0