Sol

Hej hopp!

Idag har jag och mamma tagit sovmorgon. Jag har fått lite konstiga tider efter helgen och somnat senare på kvällarna så därför sov jag lite längre i morse. Det beror nog på att jag inte mått så bra i helgen. Hade feber både lördag och söndag. Mamma tror att det kanske är tänder på g!? Kanske? Idag har jag iaf mått bra igen så jag och mamma har varit ute i det fina vädret och lekt. Sen kom Malin och följde med på en långprommis.

I lördags var mammas kompis Anna och hennes kille David på middag hos oss. Anna ska få en bebis. Den ligger i hennes mage. Roligt tycker jag. Då får jag en till kompis. hihi.

I går var mormor morfar, Mattias, Stoffe Frida och Tilda hem till oss och grillade. Det var skoj. Mamma glömde knäppa kort men här är några bilder från tidigare i veckan när min morbror Mattias och mormor var och hälsade på.












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0