Ensam.. =(

Igår åkte min kärlek iväg till Vemdalen. Ska vara där hela helgen med sina jobbarkompisar och åka skidor och ha det trevligt. Lyxigt värre när dom blir bjuden och allt. Själv sitter jag här i min ensamhet.. och saknar mitt hjärta. buhuu.. Han fyller dessutom år på lördag älsklingen och är inte hemma.. ajabaja.. men han får det nog väldigt bra i Vemdalen. En fin födelsedagspresent skulle man ju kunna säga.

Idag har jag varit på en långprommenad och handlade på vägen hem och konkade på påsarna, urs vad tungt det var. Skall snart bege mig till jobbet. Blir ett stängningspass idag. Är förhoppningsvis lite folk nu när vi har 50 % på en massa fina kläder. Det är roligare då. Jobbar även hela helgen så då vill jag att det kommer mycket folk.

Imorgon är jag bjuden till min kära kompis Malin på tjejmiddag. Ska bli så skoj. Hon var även hundvakt till hennes föräldrars hund så det ska bli skoj att träffa vovvsingen också.

På söndag blir det kalas för Thompa. Han kommer hem ca 3 nångång och vi tänkte ha kalas vid 5-6 tiden. Så välkomna alla kära släktingar på lite tårta och lite hembakt. (Jag slutar jobba 6 så kom helst då om ni kan så jag får träffa allihopa)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0