Husvisning

Idag blir det husvisning på norra alnö. Jag och Thomas vill ha hus. Ska bli spännande. Det ser dock värre ut på låningsfronten. Thomas pratade med banken igår och dom kräver 10 % i egen insats.. och det har vi inte...! Så jag antar att det blir "läga" ett tag till =( Vi får se hur det går.

Men jag vill verkligen ha hus! Jag har inte plats med alla mina kläder i denna lägenhet. Jag vill ha ett hus där jag kan  ha en riktig "walking closet", ett syrum och ett tvättrum. Skulle vara så skönt att få det lite större. Drömma drömma drömma.

Jag återkommer ikväll om hur huset var. Det ser riktigt fint ut på bilderna iaf.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej Lindis!

Hur gick det med lägenhetsvisningen? Ni får börja spara så att ni får råd med kontantinsatsen.

Kram Mamsen=)

2009-04-17 @ 14:38:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0