Husägare!

Nu har vi äntligen flyttat in i huset! I måndags gick flyttlasset och jäklar vad grejer man har. Vi fyllde en hel stor lastbil. Inte konstigt att man tyckt att det har varit lite litet för oss. Så nu är det stök och bök för att försöka få till det här hemma. Det tar sån jäkla tid att få upp allt ur kartongerna dock. har hållt på med köket i tre dagar nu ( fast då jobbar jag ju och har varit på kalas två dagar också) men det är ändå sjukt vilken tid det tar. Men nu kan man iaf gå här hemma. Ligger inte kartonger och påsar på varenda kvadratcentimeter längre så det är skönt. Övervåningen är faktiskt ganska fin nu också. Lägger upp bilder när jag hittat kameran. =)

Åsså hade rörmokarn varit hemma i gammlägan och fixat rören idag så nu är badrummet helt klart. Det känns också skönt, kan man lämna det åt sidan. Det är dock städningen kvar i lägenheten =( Tråååååkigt"!

Imorgon är det min födelsedag. Då är man halvägs till 50! puuu.. tiden går. Har dock inte hunnit med nå bakverk som jag alltid brukar. Men det hade varit fysisk omöjligt så den här gången blir det köpebröd. Det funkar ju det också. Nu blir det stängning utav ögonlock. Natti. 

Kommentarer
Postat av: Charlotte

GRATTIS på födelsedagen och till huset!!! =)

2009-07-24 @ 08:33:57
Postat av: Stina

Ja det ska bli kul att komma och se hur ni har det! Grattis på födelsedagen!

2009-07-24 @ 15:13:17
URL: http://omstina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0