Dörrklockan ringer..

Ligger i min sköna säng och drömmer mina djupaste drömmar när dörrklockan ringer ..07.45! Får man inte lite panik då? Håret står åt alla håll och kanter, pyjamasen som kanske har gjort sitt för ett tag sen sitter på och man vet inte vem det är som ringer på. Det visade sig vara en ung kille som ville titta på min vattenblandare .. (det visste jag ju iofs att dom skulle komma nån gång under dan men tidigast kl 8.00 stod det på papperet) jaja.. började ju å ursäkta mig i vanlig ordning.. : 'jag låg och sov.. ledsen att det tog lite tid innan jag öppnade..' sen ser man att man har glömt att rengöra handfatet .. dammråttorna har börjat växa.. fast jag dammsugade i förrgår.. dom måste ha en jäkla fortplantningsförmåga som små rackarna. Tänk att man alltid måste bry sig om vad andra tycker.. nu när jag tänker efter så ser det ju faktiskt riktigt bra ut här hemma. Det är nog bara jag som ser dom där dammråttorna. Jag måste försöka lyssna på Thomas lite mer. Han tycker aldrig att vi har stökigt hemma. Vad skönt det måste vara. =) Tog dock fram dammsugaren en snabbis efter att killen hade gått så det kändes lite bättre, men det är också ganska komiskt. Jag gör alltid så i efterhand.. snyggar till håret när folk har gått eller dammsugar när folk har gått.. det blir ju inte direkt bättre, folk kommer ju ändå ihåg (om dom nu lade märke till det) hur det såg ut innan. Hahah. Men det känns bättre för mig.

Nej nu ska jag åka iväg och göra ett arbetspass. See ya!

Kommentarer
Postat av: haha

haha ja jag kan tänka mig att paniken kryper i kroppen när någon ringer på så tidigt!

2009-03-27 @ 10:22:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0