ledig idag!

Nu var det längesen igen.. har varit så trött och inte orkat uppdatera! Har varit lite hektiskt på jobbet nu och mycket tankar så har liksom inte funnits ork helt enkelt. 

Helgen som varit har blandats med kalas och sjukdom. Blev dålig torsdag kväll och har inte mått nå vidare sen dess. Kännt mig helt matt och orkeslös i kroppen.. fick även värsta blåsan på läppen som har gjort så fruktansvärt ont. Nu har den äntligen försvunnit. Thomas fyllde ju även år mitt uppe i allt så det var bara att försöka hålla skenet uppe eftersom vi fick massor med besök på lördagen. Så kan det bli. Har även så himla ont i min förbaskade fot nu också.. väntar väntar på att jag ska få komma till ortopeden. Kan inte gå runt så här. Värktabletter och smärtstillande salva vareviga dag är ju ingen lösning. Får se vad som händer. 20 maj är det 1 år sedan jag fick detta problem... ska man behöva gå så lång tid utan en diagnos???

Inge roligt att läsa klagomål men just nu är det så här.. inte alltid prima fisken hos Linda heller. =/ Tur som attan att jag har världens mest underbara kille iaf. Han är så himla bra. Fick en present av honom igår också. Som ett litet plåster på såren eftersom det är lite jobbigt just nu. Han är så snäll mitt hjärta.  Älskar dig så otroligt mycket Thomas!!

En liten bild på hjärtat:


Kommentarer
Postat av: Malin

Hej vännen..hoppas du mår lite bättre nu ! Tänkte kolla om du är ledig nån da till veckan ? :) Kram påré

2010-04-09 @ 10:32:25
URL: http://malinxsvedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0