Min nyckel!

För nån dag sen, innan jag skulle till jobbet, tog jag fram jobbnyckeln ur ena jackan och skulle gå ut och låsa dörren här hemma. Lyckades då tappa jobbnyckeln så den for ner in under stentrappan som är helt ooooomöjlig att röcka på. Svor och irriterade mig så jävulskt men fick inte fram den nå bättre för det. (!?) Men idag  tog jag tag i saken igen för jag vill verkligen inte säga till chefen vad klantig jag varit (och just eftersom jag vet exakt precis vart den är) så då gick jag ut och gjorde hundra försök till att flytta på trappen vilket fortfarande (såklart!) var stört omöjligt. Tillslut hittade jag en lång grej som jag kunde lirka mellan bron och huset och efter många om och men fick jag tag på den lilla rackarn. TACK OCH LOV! Så nu är jag glad igen! =)

Ska bege mig ur på en liten promenix nu. Är ju så underbart väder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0