För han har tagit studenten..

..för han har tagit studenten, för han har tagit studeeeenten, fy faan vad han är bra! :)
Min lilla lilla lillebror har tagit studenten! Helt otroligt vad tiden går!
Gårdagen var jättebra. Mamma (och pappa) hade fixat och donat och gjort jättegod studentmat! Bra jobbat!
Jag gick tidigare från jobbet med förhoppning om att jag skulle hinna se Mattias gå ut på trappan men jag hann inte tyvärr! =( Men jag hann köpa en resorb och hänga runt halsen på han efteråt! =) Hann också iaf dit till V-malm innan han hade åkt och ch knäppa några kort på honom: 



 Åsså fick vi täffa fina tjejen hans för första gången. Jättesöt och trevlig tjej.



Sen åkte vi in till stan och kikade på när dom åkte runt i lastbilarna. Jag och Stoffe i väntan på att lastbilarna ska komma:



Stoffe och hjärtat:



Här kommer dom: (Mattias är den 5 från vänster, som blåser i nån tuta!)



SnyggingFrida hemma hos mamma i väntan på att få smaka på den goda studentmaten:



Lillen till bords:



Lillen och mamma:



Lillen och Fia:


Åsså lite kärlek:




Kommentarer
Postat av: mamsen

Jättefina kort på mina fina ungdomar!

2010-06-12 @ 13:44:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0