1:a advent och snö!

I dag är det första advent och jag är en liten tomtenissa. Det snöar ute och det är något jag aldrig förut varit med om.  Undrar vad vi ska göra idag? Kanske gå på julskyltningen och kika på mormor när hon sjunger i kör? Om jag är på bra humör ska vi göra det annars törs inte mamma. Inge vidare skoj tycker mamma om jag börjar skrika i kyrkan.. Jag ska försöka vara på ba humör!



Helgen har annars varit riktigt mysig. Började fredagen med en 5 timmars med bebiskompisarna på birsta. Jag var tyvärr inte på mitt allra bästaste humör då men när mamma gick och bar på mig var jag nöjd.
På kvällen åkte vi hem till Leo och även Noel kom förbi. Det var skojigt. Jag provade gymma i Leos fina gym och skrattade och charmade Leos mamma.

På lördagen åkte vi till Hasse (pappas kompis) och gratulerade honom på födelsedagen. Där passade jag på och charma hela högen som var där. Jag skrattade och flörtade och pratade med allihop. Tänk att man alltid är fokus vart man än går? Jag måste nog vara en prinsessa?! ;)
Senare gick vi över till Leo igen. Vi fick ligga brevid varandra och sncka. Leo tittade mest medan jag höll låda.
Mysig helg! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0