Babyträff





I går var mammorna och alla bebiskompisar hit och hälsade på. Jag var en glad och charmerande liten värdinna som försökte mingla runt och prata med alla mina bebiskompisar. Det var så himla roligt och maten och cupcakesen som mamma hade kockat ihop blev uppskattade. :)

På kvällen åkte vi och firade mormor som blev 48 år. Vilken ung mormor jag har. Jag gjorde allt jag kunde för att hålla humöret på topp men jag måste erkänna att jag var lite trött efter en heldag med fullt hus av bebisar. Det tar på krafterna att vara bebisvärdinna. ;)



Just nu ligger jag och gymmar med pappsen i mitt hello kitty gym. Roligt att min slipper vara ensam i gymmet. ;)


Kommentarer
Postat av: William

Hej söta Alma!

Vi är nog rätt lika du och jag:

Du och jag har likadana pyjamaser / sparkdräkter :D och jag älskar också när pappa leker med mig i babygymmet.



Tack för en härlig fredag, mamma hälsar att din mamma är grym i köket :)

2011-11-13 @ 23:54:18
URL: http://williamsgarderob.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0