Fars dag

Igår var det farsdag och det var min pappas första. Eftersom jag är så liten så fick mamma hjälpa mig med uppvaktningen. Hon tog på mig ett par strumpor som jag hade pekat ut som det stod "I love dad på". Sen hade jag också på mig en body som det stod " Jag älskar dig pappa, Pöss din Alma". Vi fixade frukost på sängen med te i en "världens bästa pappa"mugg åsså la jag mig på en kudde med ett örngott som det stod"världens klokaste pappa" på. Hihi. Åsså fick han ett fint armband.
Jag tror han blev ganska glad faktiskt.








Idag har jag och mamma gått till ica maxi och handlat. Sen har vi lekt massor och nu ligger jag på hennes mage i bärsjalen. Tror jag tänker sova snart faktiskt. Känner mig rätt så trött. Pappa bygger för fullt. Dörren är på plats och reglarna till väggen. Det går undan minsann. =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0