Sena kvällar

Jag vet inte vad det är men jag har så svårt att sova. På dagarna sover jag inte mer än 5-10 min i samband med amning. Aldrig längre stunder om det inte är så att jag åker bil eller vagn. På kvällarna somnar jag inte heller förrän kl 23.30 eller senare. Undrar om jag håller på att få tänder för jag är ofta ledsen... eller kanske behöver jag något matigare än mammas mjölk? Mamma ska köpa gröt imorgon och prova med det. Undrar om jag gillar det?
Jag går dock fortfarande upp väldigt bra i vikt. Idag vägde jag in mig på 7200 g och är nu 64 cm lång. Tungt tycker mamma.

Idag har vi även varit på föräldragrupp. Där pratades det om smakisar. Det var nästan så man blev lite sugen.. 


Kommentarer
Postat av: Tilda

Oj vad du växer. Själv låg jag 6120 g när jag vägde mig förra veckan. Spännande att smaka gröt. Själv ska jag få smaka pära för första gången på lördag. Varför det blev just lördag är att pappsen ska få vara med när jag äter mat =) Jag har åkt på världens förkylning med rinnande snor, feber och hosta. Har varit riktigt jobbigt. Även morsan har fått samma sak. Inte så konstigt då jag har nyst henne i ansiktet flera gånger! Hoppsas gröten smakar. Kram Tilda

2011-11-30 @ 15:15:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0