Hemlagad mat=mums!

Idag har mamma lagat storkok till mig. Hon gjorde nån kyckling i tomat och basilikasås. Det var smarrans! Tur hon gjorde mycket! :)

Vi var på en långprommis tidigare idag också. När vi gick förbi grannen Maria kom hon precis hem så då gick vi in på deras gård och snackade lite med dom först.

Nu ska jag snart iväg på 8-månaderskontroll. Undrar vad dom gör då?

Här kommer några påskbilder på mig.

Hej hopp!







Så här fin kan man bli när man öppnar påskägg. Tack tack mormor och morfar för den fina jackan! :)
Tack till farmor och Janne också för de fina pannbanden och Farfar och Britta för den supersöta klänningen och hatten. Tack också snälla Tilda för den spännande boken! Den är så bra så jag vill äta upp den! hihi.


Kommentarer
Postat av: Malin

Sitter uppe på fjället och njuter av solen

När man kollar in på denna blogg och ser en sån

Söt påskkärringen ;)

Då blir man inte annat än glad:)

2012-04-14 @ 13:54:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0