Lite birsta och kalas hos mammas farmor

Idag har vi varit till mammas farmor på kalas. Där var det fullt hus. Kul att träffa mammas kusiner och deras barn. Fick se Evas små söta tvillingar för första gången också. Dom var pyttesmå! :) Mindre än mig. ;)

Fick åka i min nya stora barnstol för första gången också. Den var skön. =)



Efter farmos kalas åkte vi hem till Tilda men jag var så trött så jag blev jätteledsen varje gång hon tog sina höga toner, så det var ingen höjdare. Blev för sent tror jag. Krokodiltårarna forsade varje gång hon skrek så vi får göra ett nytt försök en annan dag.

I fredags gick jag och mamma till Birsta efter att vi varit på VC. Mamma mådde dock inge vidare så vi gick på apoteket sen gick vi mest runt och väntade på att pappa skulle sluta så han kunde hämta upp oss. Blev sånt oväder så vi kunde inte gå hem igen..
Här kommer några bilder. Jag tyckte det var tokkul och kika på allt folk och alla grejer medans mamma mest tyckte tiden skulle gå fort.


Krok! Mumsigt!


På åhlens..


På den här bilden tycker mamma att jag är så lik min kusin Irma.




Imorgon ska vi hälsa på på mammas jobb och äta lunch med några av hennes kollegor. Ska bli skoj. Var så längesedan nu. 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0