Pysselpuff

Idag har vi varit och hälsat på hos Gretis i hennes nya fina hus. Det häftigaste var hennes lilla kurragömmahåla i köket. Där tänker jag nog krypa in och gömma mig nångång när jag är och leker med Greta och mamma säger att vi ska åka hem. :)
Jag blev lite lätt rädd och ledsen i början när nån kom för nära eller pratade lite för högt (av mina bebiskompisar alltså). Just nu blir jag det ibland när det blir för mycket. Är väl inne i nån period när det händer mycket. Vi var 6 bebisar och 7 föräldrar där så det var livat ett tag. Efter att jag fått sova gick det bättre. Somnade i vagnen på hennes altan och sov i ca 2 timmar. Det var skönt! =)
Mammorna fikade, skrattade och pratade i mun på varandra som vanligt.
Vi hade så skoj så mamma glömde bort att hon skulle hämta pappa kl 16 på jobbet.

När vi kom hem åt vi blodpudding. Det var gott! =) Skulle dock ha varit nånting till, tex ngt grönsakasmos eller så men det gick ner ändå, :)

Här kommer en bild på min fina kompis Greta. Ser ni vad hon är duktig som kan stå:

Vink vink till fabrorn utanför! ;)



Några av mitt kompisgäng med några mammor:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0