Nyårsafton

Då har jag även firat min första nyårsafton. Jag tyckte det var tokroligt. Fick nämligen vara med två av mina bebiskompisar Tilda och Leo och bla provåka Tildas gåvagn och snacka och flörta med Leo. Jag  höll mig nöjd och vaken läääänge, ville inte sova fast föräldrarna tyckte jag borde. Tillslut kände jag att jag nog var väldigt trött men var vaken nästan 2 timmar längre än jag brukade ändå. Det var ju fest och raketer som smällde ute och när man får sitta och kika på en så snygg grabb som Leo då kan man ju inte somna heller.
Övertröttheten tog dock över och mitt bästa humör ändrades snabbt till mitt värsta. Jag skrek och gormade och inte ens amning funkade. Det brukar alltid funka men inte denna gång. Jag skrek och skrek och skrek säkert i en halvtimme för jag ville ju fortsätta vara vaken men jag var samtidigt jätte jätte trött. Konstigt det där...
Tillslut somnade jag ändå och då var kl ca 01:30. Jag sov väldigt oroligt hela natten. Kanske också för att jag var förkyld!? Har nämligen åkt på min första riktiga förkylning med massa snor i näsan så jag nästan inte kan andas... jobbigt. Och snorsugen som föräldrarna försöker med gillar jag inte alls.

Här kommer några bilder från nyår:


Föräldrarna äter cheescake och spelar spel




Jag och Leo snackar lite..


Tilda vill smaka cheesecake


Provåker jag lite i gåstolen..


Har min fina klänning på mig som jag fick av mormor i julklapp


Tilda rejsar på.. =)


Morgonen efter.. Tokig morbror jag har. Ser ut som han ska äta upp mamma..



Idag har jag provat risgröt för första gången. Det var så smarrigt så jag skulle kunna äta 2 hela portioner om jag fick. MUMS!!





Har även varit och lånat en gåstol av mammas kusin som jag kan ha hemma. 
Den var skoj men jag når inte riktigt ner med fötterna i den ännu.


Visst är jag söt i den här fina kattdressen jag fick av mormor i julklapp?? :) 
Lite stor än dock men det funkar.

 



Kommentarer
Postat av: Tilda

Men Gud vilken söt liten katt. Jag som ÄLSKAR katter. Vi måste ta en bild tillsammans i våra snygga kattdressar :)

2012-01-04 @ 10:55:21
Postat av: Frida

Men vilken söt katt du var, den passar perfekt på dig :)

2012-01-04 @ 11:21:01
Postat av: Marie

Åh!

Den där kattdressen tänkte jag köpa till Wille, men det fick jag inte för Niklas.

Den är ju ännu finare PÅ än när jag bara sett den hängandes på en galge!!! :D



Gott nytt år, söta lilla Alma!

2012-01-04 @ 17:55:38
URL: http://williamsgarderob.blogspot.com/
Postat av: Mormor

Härliga härliga barn och barnbarn!

2012-01-05 @ 06:04:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0