Ett hål i väggen.. åsså lite cupcakes.

Vips så var det ett hål i väggen. Pappa tog fram sticksågen (eller vad det kallas) och kapade hål i väggen. Så nu ska mammas och pappas sovrum bli 2 rum. Ett till mig och ett till dom. Hihi!! Tänk vad mycket leksaker jag kan få plats med då! :) Ett alldeles alldeles eget rum!! Bara till mig! :) Hihi



Men synd bara att det blir så stökigt när det ska byggas. Alla sovrumsgrejerna är ute i vardagsrummet nu så det är lite kaos där. Tur vi har en undervåning som jag och mamma kan leka på medans pappa bygger. :)

Idag har jag och mamma tagit en promenad till ICA Maxi. Hon behövde handla lite så att hon kunde baka gofika tills alla bebiskompisar med mammor kommer. Mammorna ska ju alltid ha massa gotta att smaska på! :) Sen har mamma bakat och bakat och bakat. Jag tyckte det tog såååå himla lång tid. Var nöjd och låg på min mysiga fäll och lekte lite med mina händer ett tag (+ att jag gymmade) men sen fick det faktiskt vara nog tyckte jag! Jag tog i och skrek mitt mest förbaskade skrik. Som tur var kom pappa och lyfte upp mig. Det gick bra ett tag men sen ville jag ha mat och skrek igen. Så mamma har fått sprungit mellan baknig, amning, bakning, amning, bakning, leka med mig, bakning, leka med mig, matlagning, leka med mig, matlagning och amning. :)) Pappa hade lite ont i huvudet.



Här sitter jag och min bästa kusin Tilda och filosoferar. ;) Titta vad kal jag har blivit bak på huvudet. Vad tokigt! Som en rand lixom.. :)



Natti natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0