Senil

Idag har jag varit med mamma och faster på Birsta. Jag tyckte det var väldigt roligt att gå i affärerna tills jag kom på att vi ju faktiskt hade bestämt att vi skulle träffa gammelmormor idag. Jag försökte då tala om det för mamma men hon fattade ingenting. Jag började skrika men hon förstod inte ändå. Hon bara gav mig mat och vyssade mig. Jag fortsatte att skrika när vi kom hem också och nästan hela kvällen för att hon skulle förstå men hon förstod ingentng. Tillslut tittade hon på telefonen och såg då att hon hade ett missat samtal från gammelmormor. Då först kom hon på att det var onsdag idag. Senila mamma. Nu har dom bestämt att vi ska åka dit imorgon ist. :)

Pappa har spacklat och målat tak idag. Det luktade så mycket så jag och mamma höll oss på nedervåningen hela kvällen. Jag skrek nog inte bara för att vi hade glömt bort gammelmormor, jag saknade pappa också. Hade inte sett honom på hela dagen. När han kom ner blev jag glad igen. =) Då var vi samlade allihopa. Precis som det ska vara! :)

Jag ÄLSKAR min pappa!! <3


Kommentarer
Postat av: William

Vilket otroligt fint inlägg!

2011-11-24 @ 11:12:35
URL: http://williamsgarderob.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0