Kläder kläder kläder..

Oj vad jag får mycket kläder. Mamma skulle kunna köpa hur mycket som helst tror jag. I helgen var vi på ännu en klädbytardag, fast i Allsta. Klingstagården. Där hittader mamma massa fina kläder till tokbilliga priser. Denna var mycket bättre än den i Haga tyckte mamma. Inte lika trångt och mycket billigare.

Bland annat denna fick jag:


Jag tycker faktiskt om den jättemycket fast det inte ser ut så. (Jag var bara lite kinkig när mamma skulle ta kort, ja menar vem vill inte se ut som ett litet djur?) En hel dress var det med byxa, jacka och tossor för ynka 20 kr. 

Dessutom fick jag massa mera kläder idag när vi var till faster Jessica. Bla. några overaller och så. Mamma blir så glad när hon får kläder till mig. 

Jag har även varit på besök på ett dagis idag. Trädets förskola. Där har dom ekologisk mat och egen kock, som gör all mat från grunden. Det verkade mysigt. Undrar om jag får gå där? Blev jätteglad när jag såg en lite pojke som sprang jättefort i korridoren. Då log jag jättestort! Det var även två tjejer som frågade varför vi var där och om jag kunde leka med dom när jag blev större. Hoppas!









Kommentarer
Postat av: Tilda

Vilka fina bilder kusinen :)

2011-10-07 @ 14:11:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0