Min första långresa.

I helgen var jag iväg på min första långresa till Linköping. Jag åkte jätte långt hela dagen, men det gick bra. Stannade ett lite längre stopp i Uppsala hos mammas och min fina kompis Sara! Hon hade bakat supergoda cupcakes och är alltid lika rar!! Jag fick även träffa hennes kille och han tyckte att jag var söt. :)

Blev dock lite kinkig mot slutet av resan så mamma och pappa fick stanna på en mötesplatsficka mitt ute i mörka skogen så att jag kunde få äta lite. Det var tur att dom gjorde det.

Det var jätteroligt hos mina kusiner. Jag skrattade och pratade och var, som mamma säger, en riktig solstråle hela helgen. Jag fick även sova jätte bra! Dom hade en babykorg som jag fick sova i och det tyckte jag var jättemysigt. Det enda tråkiga var att det var sjukstuga där.. annars var det en toppenhelg!!


Kommentarer
Postat av: William

Vilken snygg grå dress!

Tack för idag, det var riktigt trevligt att ses :)

Vi (jag och mamma :) önskar er (dig och mamma) en riktigt fin helg!

2011-10-21 @ 17:57:54
URL: http://williamsgarderob.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0